marți, 2 martie 2010

Salutari la toti! (fetelor si...baietilor interesati de make-up)

Cum postul Pastelui se apropie de sfarsit si ne apropiem de perioada nuntilor si a banchetelor mi-am propus sa va impartasesc azi cate ceva din experienta mea la machiajele de proba ale miresicilor.
Ultima fata careia i-am facut o proba este o fire sport: poarta aproape mereu adidasi si jeans, rucsac si nu se machiaza deloc. Mi-a spus de la inceput ca ea face nunta asta doar pentru ca sa-si multumeasca familia. Ea ar prefera sa plece cu el undeva in munti, cu rucsacul in spate si sa inchirieze o cabana. Nunta lor de vis ar fi o cununie lao manastire undeva. Numai ei doi.
Tot timpul probei a stat cu oglinda in mana si imi urmarea fiecare miscare. Am rugat-o fireste sa-mi descrie rochia, voalul si buchetul. Mi-a raspuns ca nu o aiba buchet, nu si-a ales rochia inca si nici nu s-a gandit ce ar vrea (nunta e in august) si nu stie daca o sa poata sta pe tocuri in ziua nuntii. Era gata sa planga!

Hey, pentru toate care urmeaza sa va casatoriti: ziua nuntii e ziua voastra! Chiar daca ploua si rochia e vraiste, chiar daca "pleaca" de la locul lor genele false cand va e lumea mai draga chiar daca apare pe neasteptate o ruda pe care ati fi dat orice sa n-o vedeti tocmai atunci:

ZAMBITI!
RESPINGETI ORICE ENERGIE NEGATIVA!
ASTAZI LUMEA SE INVARTE IN JURUL VOSTRU!

Pentru miresica mea nu a trebuit sa muncesc prea mult pentru ca nu avea foarte mult de acoperit. I-am combinat fond de ten hidratant fluid cu putina crema hidratanta ca sa arate cat mai fresh, un pic de concealer sub ochi si totul bine fixat cu pudra pulbere. Foarte important: daca va machiati singure nu uitati de gat, decolteu si spate daca rochia este cu spatele gol!
Pentru ochi am folosit bej si maro, eyeliner negru si gene false individuale cate 5 bucati in coltul superior al fiecarui ochi. Blush piersica si o combinatie de nuanta de zahar ars si roz mat pe buze.
A fost superincantata de efect! Atat de incantata ca a dormit machiata in noaptea aceea si abia a doua zi la pranz s-a demachiat!

Aici este doar un exemplu.
Din experienta mea cu miresele va sfatuiesc ca orice ati alege pentru ziua nuntii: simtiti-va bine cu alegerea voastra! Daca vreti sa nu va machiati deloc, nu va machiati! Daca esti o fata care a renuntat la clasica rochie alba de mireasa si a ales o rochie extravaganta in schimb de culoare fucsia de exemplu, poate sa indrazneasca la un machiaj extravagant.

Recomandarea mea este sa nu exagerati: ziua nuntii nu este o seara in club. Machiajul de mireasa evidentiaza trasaturile fetei si frumusetea naturala a fetei. Nu e cel mai bun moment pentru a experimenta fantezii in make-up. In plus aveti grija sa aplicati baza bine si sa aveti la voi o pudra compacta cu care sa va retusati. Cum toata lumea va va felicita si veti face multe poze va fi nevoie poate de mici retusuri pe ici pe colo.

ENJOY IT! ENJOY IT! ENJOY IT!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu