duminică, 7 martie 2010

Salutari!

Ca bine ca a trecut saptamana asta! A fost superaglomerata pentru mine! In cea care vine sper la mai mult timp liber...
Cum maine este 8 Martie m-am gandit ca orice fata la cum am sa arat maine seara: ce outfit si ce make-up am sa adopt. Si in timp ce cautam prin dulap si incercam mai multe haine, mi-am zis ca nu e cazul sa ma complic inutil. Pe la ora 19 maine seara am sa fiu obosita de la job si cel mai la-ndemana mi-ar fi nimeni alta decat little black dress. Moderna, extravaganta, mereu reinventata si acelasi timp simpla. Gandul asta... In mintea mea am facut conexiune cu "Breakfast at Tiffany's" unde Audrey Hepburn asorteaza la o rochie neagra un machiaj supersimplu si "timeless". Ochii machiati cu eyeliner negru si buze rosii.
Asa ca... m-am hotarat ce voi purta maine. Inainte insa vreau sa impartasesc cu voi cum mi-am construit eu look-ul dupa imaginea din mintea mea. Si am sa pun si cate o poza cu produsele pe care le-am folosit.
Am acoperit si am uniformizat culoarea cu fond de ten (Sensation Lisse Hydrating make-up de la Yves Rocher nuanta eclat de peche) si concealer ( eu am folosit Correcteur anti-cernes de la Yves Rocher si Quick Cover Medium Beige de la Channel).


Pudra: pudra pulbere 02 rose chic de la Bourjois, cea mai buna din cate am incercat pana acum!


Blush: 11 Teint clair abricote, 11 Teint clair rose ambele de la Yves Rocher si Multi-blush 20 Apricot de la Clarins.


In a doua imagine mai este si o pudra compacta (cu blush incorporat) din colectia Yria de la Yves Rocher.

Pentru sprancene am folosit un fard maro inchis mat de la Daniele Renica Noe pe care l-am aplicat cu pensula din imagine. Culoarea vanilie am folosit-o chiar sub spranceana pentru iluminare.

Pentru ochi am pus pe pleoapa un fard bej deschis mat ca baza, apoi khol negru si alb pentru iluminare. Si fireste, gene false.


E randul buzelor rosii: am folosit un ruj care imi place cum miroase foarte mult: le rouge absolu merlot de la Lancome. L-am primit cadou cand am cumparat ceva de la ei mai demult.


Si acum look-ul final:



Ce spuneti?
Voi la ce fel de look v-ati gandit pentru seara de 8 Martie? Astept sa-mi impartasiti experinta voastra, ideile voastre sau pur si simplu o parere. Ce ati face voi in plus sau altfel decat mine vis-a-vis de acest look?

Si nu uitati 8 Martie e ziua noastra!
La multi ani tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu