miercuri, 10 martie 2010

Hello,
Acum 2 zile, in timp ce ma grabeam sa ajung la un taxi dimineata, m-am intalnit intamplator cu o fosta colega de scoala. Asa ca azi ne-am hotarat sa ne rezervam vreo 2 ore seara numai si numai pentru noi ca sa depanam niscai amintiri din studentie...
Pe langa lucrurile triste inevitabile, am vorbit si despre nunta ei care a fost anul trecut in iunie. Mi-a spus ca s-a coafat la unul dintre cele mai renumite saloane din oras iar stilista superdraguta si superprofesionista si-a facut bine treaba. Pentru ca avea incredere in ea, a rugat-o sa o programeze la machiaj la o colega de-a ei. Mare ghinion! Tocmai in ziua cand ea era mireasa, fata era in ultima ei zi de lucru la salonul respectiv si... cam plictisita sa mai faca si altceva decat sa-si trieze produsele si ustensilele de make-up. La insistentele stilistei i-a facut totusi un machiaj, vorba fostei mele colege: doar nu ma duc la o nunta, ma duc la nunta mea!

Voi care ati fost mirese ce experiente ati avut? Vreti sa le impartasiti?

Sa fiti iubite!!!

2 comentarii:

  1. Buna.
    Am o intrebare...esti make-up artist profesionist, sau faci asta din placere?

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna Ego
    Bine ai venit pe blog0ul meu!!!
    Fac asta din placere si am si studiat atat cat resursele financiare mi-au permis. Diplomele pe care le am sunt afisate la sectiunea Diplome.Dar imi doresc sa transform aceasta pasiune in full time job in viitorul apropiat.
    Daca mai ai alte intrebari iti raspund cu drag.
    Lora

    RăspundețiȘtergere