marți, 16 februarie 2010

A exploata ce e mai bun in tine la orice varsta, e o arta! Invat-o!

Auzim mereu ca nu trebuie sa combinam maroul cu negru nici la vestimentatie si nici la machiaj. Se zice de asemenea sa folosim culori de fard diferite de culoarea irisului nostru pentru a-l evidentia. Eu recunosc ca nu sunt de acord cu afirmatiile astea. Si am sa va spun de ce.
Intr-o zi m-am privit in oglinda si am simtit ca e momentul pentru o schimbare. Suna familial? Toate trecem prin asta, nu?

Eu nici nu am luat niciodata in considerare posibilitatea de a folosi un rimel de o alta culoare decat negru pana acum cateva zile. Si cate culori am incercat, khol ul negru l-am simtit ca mi se potriveste cel mai bine. Asta pana nu demult cand am observat ca ochii nu mai au aceeasi expresie (intensa, dramatica) cand sunt machiati cu negru cum aveau pana acum. Asa ca am inlocuit khol ul negru cu unul maro care mi s-a parut mie ca-mi indulceste trasaturile fetei. Am adaugat un pic de creion maro pentru sprancene (eu fiind bruneta natural) si surprisa! mi-am schimbat rimelul negru cu unul maro. Un pic de fard natural pe pleoapa mi-a completat look ul.
Sa recapitulam: khol maro, rimel maro, creion de sprancene maro si fard natural de pleoape si ochii caprui au devenit si mai caprui!

Sfatul meu:
- la look ul pe care l-am expus mai sus, la coltul superior al pleoapei adaugati un strop din culoarea care va place cel mai mult din vestimenttaia pe care o purtati (de exemplu: daca purtati o esarfa turcoaz care va place adaugati un strop de fard turcoaz cu pensula langa khol ul maro si nu peste el!).

- folositi Khol negru numai daca aveti un ten perfect. Daca ati trecut de 30 de ani (eu am 32) negru ul combinat cu rimelul negru va va inasprii trasaturile fetei si va va pune mai mult in evidenta ridurile de expresie. Inlocuiti negrul cu maro daca sunteti brunete/roscate si cu gri daca sunteti blonde.

- pentru un efect intens la un make up de seara folositi khol ul maro in mod obisnuit si adaugati si o dunga de khol negru pe pleapa inferioara. Completati cu un rimel maro pentru volum. Privirea va fii mai intensa fara sa para incarcata.

Lora
----

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu